Mijn achtergrond:

Na mijn opleiding tot pedagogisch medewerkster, ben ik au-pair geweest in Brussel en in Friesland.

Na die tijd ben ik 5 jaar werkzaam geweest bij een kinderdagverblijf. Omdat ik merkte dat ik op de groep niet de aandacht kon geven aan de kinderen die ik zou willen geven heb ik ervoor gekozen om voor mezelf te beginnen als nanny.

Ik ben nog steeds heel blij met die keuze; overleg in een directe lijn met ouders, zonder andere er tussen. Kijken naar wat kinderen nodig hebben ipv dat ze perse mee moeten kunnen in de groep.

 

 

Mijn ambitie:

Naast het nanny zijn, verzorg ik sinds ruim een jaar ook kinderfeestjes. Deze combinatie ligt mij goed en wil ik dus ook voortzetten. Ik werk zelfstandig (lievefeestbeestjes.nl) en probeer hierbij goed op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen mbt kinderen.

 

Mijn visie op:

Voeding:

Ik vind het belangrijk dat kinderen gezond en gevarieerd eten, maar vind dat af en toe verwennen er ook bij hoort. Verder volg ik de 'regels' van ouders en zal mijn visie en mening er niet toe doen wanneer ouders andere idee├źn hebben over voeding.

 

Beweging:

Kinderen veel laten bewegen zonder dat het een moetje wordt. Samen dansen of gymoefeningen doen vind ik leuk. Ik probeer kinderen wel op hun eigen tempo te laten bewegen en ontwikkelen en stimuleer daar waar nodig.

 

Taalontwikkeling:

Samen boekjes lezen, voorwerpen benoemen en spelletjes doen.

 

Leuk om te weten:

Naast het werk als nanny, verzorg ik (kinder)feestjes (ik schmink en zet glittertattoos) en verhuur ik themaboxen voor feestjes. Af en toe neem ik hier iets van mee om van de opvangdag een nog groter feest te maken. De meeste oppaskindjes zijn laaiend enthousiast wanneer ik met mijn schminkkoffer aan kom zetten.

Naam: Birgitte

 

 

 Neem dan contact op met Breg!

 

Wil je graag een kennismaking
met deze gastouder?

Gastouderbureau Sint-michielsgestel

Breg For happy kids

Papaverstraat 52, 5271 RC  Sint-Michielsgestel

M: info@bregforhappykids.nl   |   T: 06 24 250 303

Aangesloten bij: